»Celotna modna industrija ima veliko družbeno odgovornost. Tega se zavedamo tudi mi.«
»Nisem mogel zamuditi priložnosti, da lahko izdelam najdražjo vrečo za smeti na svetu – kdo ne mara modnega škandala?«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Slovenska modna industrija je za našo populacijo dobro razvita.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»To je neverjetna priložnost in hvaležna sem Donatelli Versace ter počaščena, da me je povabila in sem lahko del nečesa tako posebnega.«
»Hodi kot Naomi, vendar ne pozabi, da bodi to, kar si, vedno z dvignjeno glavo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju